Acties

Alle inspanningen voor en door Stichting Sama zorgen ervoor dat de kinderen daar naar school kunnen (blijven) gaan. Wil jij ook in actie komen en zelf iets organiseren? Laat het ons weten, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Hieronder zie je enkele acties:

Kindcentrum de Samenstroom

We hebben persoonlijk dozen afgegeven in Gambia van de Samen voor Sama-actie van afgelopen december van Kindcentrum de Samenstroom.

Zakken met rijst

We hebben met de Stichting voorzien in een zak rijst. Een zak rijst kost minimaal 25 euro op dit moment.

Dozen van OBS Uilenspiegel en KC De Samenstroom zijn gearriveerd!

De dozen, gevuld door kinderen van OBS Uilenspiegel en KC De Samenstroom, zijn aangekomen in Gambia! Voor kinderen, door kinderen. Zien jullie hoe blij ze er mee zijn?

OBS Uilenspiegel

Het resultaat € 1367,71(!) van de actie Samen voor Sama met OBS Uilenspiegel.

KC De De Samenstroom

Een fantastische actie Samen voor Sama met KC De Samenstroom.

Albert Heijn Gemert

Emballageactie met Albert Heijn in Gemert.

Albert Heijn Erp

Emballageactie met Albert Heijn in Erp.

Jan Linders Beek en Donk

Emballageactie met Jan Linders in Beek en Donk

Stichting Sama kan ook op Acount rekenen.

Het administratie kantoor Acount stuurt dit jaar geen kerstkaarten, maar doneert het daarvoor gereserveerde bedrag aan Stichting Sama. Want zoals zij zelf zeggen: ‘De fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar zijn niet voor iedereen vanzelfsprekend. Kijk maar eens naar de kinderen in Gambia. Het is dus erg fijn om te ervaren dat Stichting Sama dit jaar opgericht is om juist die kinderen wél een mooie toekomst te kunnen geven!’

Samen voor Sama

• vanaf 7 tot 18 december 2020
  • initiatiefnemers:  Kindcentrum De Samenstroom in Gemert en Basisschool de Uilenspiegel in Boekel

Lekker Gemerts eindejaarspakket

• vanaf 15 december 2020
  • initiatiefnemers:  Usawa coffee en diverse Gemertse ondernemers met ambachtelijke streekproducten.

Op de doos staat een prachtig duurzaam initiatief, een tip. Om de doos opnieuw te vullen met spullen voor Stichting Sama.