Word sponsor

Door de bedragen die maandelijks gesponsord worden kunnen we vanuit Nederland goed gevulde bananendozen blijven sturen, waardoor de kinderen een garantie hebben om naar school te kunnen blijven gaan. Wij bieden je verschillende mogelijkheden aan zodat je zelf kunt kiezen op welke manier je sponsort.

Sponsormogelijkheid 1:
Sponsor de verzending van bananendozen

Jaarlijks sturen we in 5 zendingen 10 bananendozen per kind. Met jouw sponsoring kunnen we iedere zending voldoende bananendozen blijven sturen. Je kunt kiezen voor een bedrag van € 7,00 – € 14,00 – € 21,00 of € 28,00 per maand.

Wil je per zending een groter bedrag sponsoren, dan is dat uiteraard van harte welkom. Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.

Sponsormogelijkheid 2:
Sponsor een schoolgaand kind

Een schoolgaand kind ontvangt 10 bananendozen per jaar. Per maand sponsor je € 7,50. Samen met jou bekijken welk schoolgaand kind bij je ‘matcht’. Wij houden je op de hoogte van de ontwikkelingen bij het schoolgaande kind.

Sponsormogelijkheid 3:
Word schoolvriend ‘carambu terme’ van een schoolgaand kind

Hoe mooi is het als jouw kind voor € 3,00 per maand sponsor kan zijn van een schoolgaand kind in Gambia? Met jouw zoon of dochter bekijken we eerst samen met welk schoolgaand kind in Gambia ‘de klik’ er is. Vervolgens zorgen wij ervoor dat jouw kind op de hoogte gehouden wordt van de ontwikkelingen van zijn/haar schoolvriend.

Sponsormogelijkheid 4:
Sponsor een schoolgaand kind en haar/zijn moeder

Een schoolgaand kind ontvangt 10 bananendozen per jaar. De moeder ontvangt 5 dozen per jaar zodat ze ook voor meer voedsel kan zorgen voor de overige gezinsleden. Op deze manier sponsor je per maand een bedrag van  € 15,00.

Sponsorformulier

Wil jij sponsor worden meld je dan aan via onderstaand formulier:

Voornaam*

Achternaam*

Straat en nummer*

Postcode en woonplaats*

Geboortedatum*

Telefoon*

Bedrijfsnaam (optioneel)

Sponsorgegevens

Ik wil graag het volgende sponsoren:

Verzending bananendozen (sponsormogelijkheid 1):

Andere sponsormogelijkheden (2, 3 en 4):

Sponsor een vrij bedrag per maand:

We willen u vragen het bedrag zelf door middel van een (periodieke) overboeking aan ons over te maken. Zo houden we onze administratiekosten laag en kunnen we het geld gebruiken, daar waar dit het hardste nodig is.

Ik wil graag een specifiek kind sponsoren:

N.B. Het kan zijn dat een kind uit het sponsorprogramma verdwijnt zonder dat de stichting daar invloed op heeft. Belangrijkste hierbij om te weten is dat alle schooltijd dat een kind heeft meegemaakt zal bijdragen aan een betere toekomst.

Privacy en toestemming
    We willen u vriendelijk verzoeken onze Privacy statement te lezen voordat u dit formulier indient. Als u dit sponsor formulier indient zullen we vanuit gaan dat u de voorwaarden en beleid hebt gelezen en dat u hiermee akkoord gaat.

Ik schrijf me graag in voor de (toekomstige) nieuwsbrief!

Vraag / opmerking: