Cindy Kroef – van Schijndel (functie van Penningmeester)

In mijn reizen naar Afrika heb ik gezien dat kinderen met ouders mee moeten werken om te kunnen eten, om te overleven. Kind zijn en naar school gaan is voor velen zeldzaam door de enorme armoede. Tijdens deze reizen wil ik zo graag helpen maar alles wat we in vakantietijd kunnen doen is van zo’n korte duur. We hebben Stichting Sama opgericht om echt een betere toekomst te kunnen creëren. Niet voor heel even maar om de cirkel van armoede te kunnen doorbreken. Door Stichting Sama helpen we kinderen, zetten we moeders in hun eigen kracht en krijgen kinderen meer regie over hun eigen leven. Een basis voor een betere toekomst. Stichting Sama zorgt voor synergie en daar ben ik heel dankbaar voor. Help jij ook mee om deze cirkel van armoede te doorbreken?

Cindy Kroef – van Schijndel